O mnie

Moje zdjęcie
http://daszewska.pl odkryłam kartę szczęścia, buduję radość, maluję, rysuję, piszę, otwarta na świat, ekstrawagancka, spontaniczna, żywiołowa. Rozpieram bariery. Namaluję Twój portret! Możesz u mnie kupić dowolny obraz! You can buy any paint You wish! Zapraszam do kontaktu! gg-5590534, mob.606 401 766, e-mail: dominika@daszewska.pl

wtorek, 23 października 2007

z wyobraźni, pamięci, emocji



przedstawiam dwie odsłony portretu przetworzonego. natura prowokuje do interpretacji. modyfikacja twarzy wymaga dużego wyczucia 'materii'. nie odważyłabym się robić takich eksperymentów bez uprzedniego rzetelnego studiowania portretu klasycznego, bez wielu prób odtwarzania wizerunku postaci z natury.
te obrazy są na sprzedaż!
1. "Panna Młoda" - akryl, płyta pilśniowa, format - 46x62 cm
2. "Cierń" - akryl, płótno, format - 100x70 cm



5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ten na górze bardzo TAK, ten na dole jak 1/4 zespołu KISS w czasach swej świetności ;-)

Dominika Daszewska pisze...

thx

Dominika Daszewska pisze...

a dlaczego ten pierwszy bardzo Tak?

Anonimowy pisze...

Górny portret wydaje mi się dojrzały. Od strony formy zaczynając - wymodelowany czystą, żywą plamą, i te turkusowe niuanse w miejscu gdzie zwykle znajduje się lewe ucho... Mmmm...
Karykaturalne, właściwie groteskowe przedstawienie postaci, niezwykle dynamiczne, samo w sobie jest wartością. Zaskakuje, przykuwa uwagę. A ponieważ to jednak portret, cały ten grymas i zamieszanie wydają się prezentować więcej wymiarów modelki, cokolwiek miałoby to znaczyć :)
Natomiast twarz na dole, z egipskim okiem boskiej Kleopatry kreślonym kredką konturówką ma w sobie coś naiwnego i bardziej przypomina mi szkicowy projekt charakteryzacji do musicalu Koty niż cierń.
Chociaż... wciąga mnie jej smutek niczym wir. I chciałbym ją pocałować :) Hmmm...
Przepraszam, że tak sobie pozwalam. Wolno mi się się nie znać - jestem amatorem :D

Dominika Daszewska pisze...

pewnie wtedy pocałowałbys mnie...
dzieki, to nawspanialsza, najciekawsza, najdociekliwsza recenzja jaka kiedykolwiek dostałam.
nalezy Ci się całus:*