O mnie

Moje zdjęcie
http://daszewska.pl odkryłam kartę szczęścia, buduję radość, maluję, rysuję, piszę, otwarta na świat, ekstrawagancka, spontaniczna, żywiołowa. Rozpieram bariery. Namaluję Twój portret! Możesz u mnie kupić dowolny obraz! You can buy any paint You wish! Zapraszam do kontaktu! gg-5590534, mob.606 401 766, e-mail: dominika@daszewska.pl

poniedziałek, 1 października 2007

zamów portret lub inny obraz!






moje portrety. kawałki duszy. różne techniki. różne klimaty. wynikają z wnikliwej obserwacji osoby. zawierają emocje, prawdę o modelu, różnie aranżowane.
/pierwszy - TECHNIKA MIESZANA
/drugi - PIÓRKO
/trzeci - PASTEL OLEJNY
/czwarty - OŁÓWEK
/piąty - AKRYL, praca dubluje postać tej samej kobiety, w której pewna transformacja, pokazuje dwie strony natury.



dualizm, przenikanie, dwoistość natury kobiecej, przewrotnej, niebezpiecznej, łagodnej, delikatnej, wesołej lub smutnej, czasem naburmuszonej i nieprzeniknionej, pogodnej, tajemniczej i ekscytującej.







można zamówić u mnie dowolny portret. kobiecy, męski, portret dziecka lub portret zbiorowy.
maluję ze zdjęć lub z natury.
kontakt mailowy: dominika.daszewska@gmail.com
serdecznie zapraszam!!!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Koniecznie w konwencji "cycyzmu"? ;D

Dominika Daszewska pisze...

nigdy tak tego nie postrzegałam...
ciekawe, musze pomyslec...
patos widzisz?

Dominika Daszewska pisze...

myslę, ze to akademizm w starowiejszczyznainym stylu.
Prof. Starowieyski wspaniale potrafił mnie motywowac do pracy i przyznam, ze chetnie uleglam jego wplywowi, choc nie jest on mysle, dominujacy.
wielcy ludzie juz tak maja, ze przyciagaja i emanują sobą, co czasem powoduje, ze ktos wsiąka w ich rzeczywistość nawet nieświadomie. Tutaj widze tylko pozytywy takiej sytuacji.