O mnie

Moje zdjęcie
http://daszewska.pl odkryłam kartę szczęścia, buduję radość, maluję, rysuję, piszę, otwarta na świat, ekstrawagancka, spontaniczna, żywiołowa. Rozpieram bariery. Namaluję Twój portret! Możesz u mnie kupić dowolny obraz! You can buy any paint You wish! Zapraszam do kontaktu! gg-5590534, mob.606 401 766, e-mail: dominika@daszewska.pl

poniedziałek, 15 marca 2010

Pierwsza autorska wystawa




W listopadzie 2009 roku miałam pierwszą autorską wystawę.
Odbyła się w Warszawie, w holu kina Iluzjon przy Zaklętych Rewirach.
Udany wieczór, muzyka na żywo - TerenNowy, dużo gości i kwiatów.
Przedstawiłam przekrój dotychczasowej twórczości malarskiej.
Klimaty surrealistyczne, portrety. Żywe, kontrastujące barwy, ożywcze zestawienia form i wizje, jak ze snów.

Wernisaż odbył się przy współudziale stowarzyszenia, w którym działam -
Splot Słoneczny. Szczególne podziękowania dla Jerzego Żochowskiego i Marcina Niedzielaka.

Plakat wykonał Edward Łuska.

Brak komentarzy: