O mnie

Moje zdjęcie
http://daszewska.pl odkryłam kartę szczęścia, buduję radość, maluję, rysuję, piszę, otwarta na świat, ekstrawagancka, spontaniczna, żywiołowa. Rozpieram bariery. Namaluję Twój portret! Możesz u mnie kupić dowolny obraz! You can buy any paint You wish! Zapraszam do kontaktu! gg-5590534, mob.606 401 766, e-mail: dominika@daszewska.pl

środa, 25 marca 2009

kolejny krok



1. Baśń II
2. Autoportret nieskończoności.

Poszłam w stronę baśniowości. To kolejny obraz, który wpisuje się w surrealne postrzeganie świata wewnętrznego. Tak najlepiej mogę pokazać coś, czego w świecie materialnym nie zobaczysz. "Baśń II" stanowi jeden z elementów opowieści, którą poskładam w całość, kiedy ją kiedyś zamknę. Moje obrazy surrealistyczne tworzą spójny świat, opisują kolejne jego pokłady, przestrzenie i fragmenty. Dzieje się tu dużo z sennych marzeń, zawoalowanych pragnień i wyłuszczonych emocji. To esencje stanów wewnętrznych, skrajnych lub zharmonizowanych w szczególnym, magicznym zestawieniu.
Autoportret nieskończoności to szybka szkicowa forma barwnego żywiołu. Moja twarz wyraża coraz większą konkretyzację osobowości dzikiej i nieposkromionej. Jak bardzo chciałabym uciszyć wewnętrzny głos, tak bardzo on dobija się z środka domagając się bycia wysłuchanym. Jestem sobą i coraz bardziej świadomie. Posługuje się nadal farbami akrylowymi. Mogę szybko przekazać to, co się dzieje wewnątrz. A co i ile zobaczcie sami. Ciekawa jestem co dostrzegacie?

Brak komentarzy: