O mnie

Moje zdjęcie
http://daszewska.pl odkryłam kartę szczęścia, buduję radość, maluję, rysuję, piszę, otwarta na świat, ekstrawagancka, spontaniczna, żywiołowa. Rozpieram bariery. Namaluję Twój portret! Możesz u mnie kupić dowolny obraz! You can buy any paint You wish! Zapraszam do kontaktu! gg-5590534, mob.606 401 766, e-mail: dominika@daszewska.pl

czwartek, 12 marca 2009

Another World


1. Baśń

2. Kobieta żywioł

Nadal portret. Nadal twarz. Nadal autoportret. Pejzaż również zaczął się dopominać. Jakże można go pomijać. Wpatruję się w ludzi, nasycam widokami przestrzeni natury zgromionej i dostosowanej do zabudowań ludzkich, ale odkrywam połączenie natur. Człowiek i jego wyjściowe otoczenie. Kiedy zatapiam się w kontemplacji przyrody ładuję moc i czuję, że jestem w domu.

Pierwszy obraz to "Baśń" - surrealizująca akrylowa hybryda w ożywionych barwach.
Drugi tutaj przedstawiony to domyślny autoportret. "Kobieta żywioł". Pomyślałam, że moim cudownym światem byłaby dżungla. Jeśli znajdziesz imię dla żeńskiego odpowiednika Tarzana- daj mi znać.

Brak komentarzy: