O mnie

Moje zdjęcie
http://daszewska.pl odkryłam kartę szczęścia, buduję radość, maluję, rysuję, piszę, otwarta na świat, ekstrawagancka, spontaniczna, żywiołowa. Rozpieram bariery. Namaluję Twój portret! Możesz u mnie kupić dowolny obraz! You can buy any paint You wish! Zapraszam do kontaktu! gg-5590534, mob.606 401 766, e-mail: dominika@daszewska.pl

czwartek, 20 września 2007

portret

mam ogromny wpływ na kształtowanie pejzażu mojej twarzy. teraz nie uciekniesz przed moim wzrokiem. ostrość spojrzenia zmusi Cię do myślenia abstrakcyjnego, pobudzi uśpione komórki Twojego mózgu, a nawet możesz popaść w lekką nostalgię....





siła ekspresji, temperamentu, osobowości człowieka zawarta jest w jego twarzy. z oblicza można wiele wyczytać. można wchodzić coraz głębiej lub zatrzymać się na pewnym etapie.


pokazuję prawdę, nagość emocji bezwstydnie odartą z koszmarnych masek

twarz ludzka jest mi niezwykle

bliska tematycznie. skad to ukochanie portretu?humanistyczne ukierunkowanie, ciekawosc czlowieka,
cheć wniknięcia
i dialogu również
poza werbalnego...

świat kobiet wciąga, to ocean bez dna, to świętość, upadłość, poza i szczerość, której nie lubimy. stłoczone na jednej planecie tworzą kolory, niezliczoną liczbę odcieni, walorów, odsłon. zmienne niczym kameleony zaskakują różnorodnością. płyną ulicami miast z lekkością motyla oglądane pośpiesznie w tłumie wzbudzają zachwyt, uśmiech, złość... Kobieta nie jedno ma imię.................

2 komentarze:

Saga pisze...

Tak Dominiko, świat kobiet to Twój świat. Wrażliwośc to jedna z piękniejszych i szlachetniejszych cech człowieka, Tobie jej nie brak :)

Anonimowy pisze...

Twój obraz jest również pelen wrazliwosci... pelen tajemnicy kobiecych twarzy... zachwyca roznorodnoscia. Jest niesamowity... a ja bardzo sie ciesze ze jako jego wlascicielka i moge go caly czas podziwiac. Dominiko, maluj rzeczywistosc swoja magiczna kreska:)